CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15 juli 2009

left the east coast

nu ar vi tillbaka i sydney igen. tva natter aterstar det har. valdigt skumt. att ett halvar kan ga sa snabbt. mint tid i australien hade inte kunnat sluta pa ett battre satt i vilket fall. basta resesallskapet med carro och anna pa vackra ostkusten. kan det bli battre? sen en hong kong tur pa det.

ostkusten ar i vilket all helt underbar. otroligt vackert. och jag har scubadivat!gastuber och allt pa min rygg. sett det vackraste undervattnet nagonsin. stora barriarrevet som ar 200 mil. kan ni tanka er?? koraller i de allra vacraste fargerna. bla, lila, rod, gul osv. jatte usslor med sma fargglada kristaller, det storsta och mest farggranna fiskarna jag nagonsin sett. och sen , for att inte glomma, jag har simmat med hajjar!! var pa vag in till baten da jag plotsligt kikar ner i sitt cyklop och tva meter i fran simmar en korall haj forbi! innan vi gick ner i vattnet var jag livradd att mota denna varelse men nar jag sag den sa var det bara otroligt fasinerande. och jag blev sa paff att jag bara stack upp huvudet och borja skrika haj haj haj , shark shark shark! beautiful.

nej nu ar det dags at knyta sig. anna och carro ligger nerkrypta har uppe medans jag ska sussa dar nere med hundarna.

snart ar det slutet for denna blogg, efetrsom det snart ar slutet pa denna resa.
puss sa lange

0 kommentarer: