CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 12 juni 2009

Imax





Just det. vintern har verkligen kommit hit nu. I vilket fall här om dagen. Blev super kallt på en dag. 16 grader skulle jag nog tippa på och blåst. Tack och lov så skiner solen, men på kvällarna är det bra kallt. Jag har ju inga varma kläder heller. Vägra köpa detta eftersom jag redan kommer ha problem med att få hem allt samt som vinterkläder inte känns lockande då sommar väntar i Sverige

I onsdags gick jag och Erika till Power museumet här. Hon som IT nörd var helt lyrisk, men även jag tycket det var kul. Sen mötte vi upp de andra för att käka farwell lunch, för att senare gå till IMAX. Världens största skärm är det här. Har aldrig sett något liknande. Vi valde en 3d film, hunted castle, vilket var super häftig. Imax i like.

0 kommentarer: